Lite uppdatering


Hej på er igen! Det var ett bra tag sen jag uppdaterade min blogg. Men jag är så upptagen eller så hinner jag inte alltid att blogga men nu är jag här. Jag har uppdaterat bloggens utseende och jag hoppas att ni gillar den.
Jag har funderat på att göra en ny Header men det får bli när jag har tid och när min älskling kan hjälpa mig med det, jag är inte världens bästa på att hålla på med photoshop så det är därför jag ska fråga min älskling.
De senaste 2 veckorna så har det hänt lite saker och de sakerna är att killens pappa har fyllt år, jag fyllde år dagen efter honom och förra veckan fyllde killens syster år. Jag glömde nästa bort att nämna det, min käre mami, syster och 2 bröder kom och hälsade på.
Jag var så glad att de var här och hälsade på, för att efter ett tag när man inte träffat sin familj efter ett tag så saknar man de. Men min andra bror ville inte komma och det var lite tråkigt för att jag ville verkligen ha honom här, men det får bli nästa gång. Nu i helgen så var min älskling i Stockholm och tävlade, och han vann sina två matcher. Jag är så stolt över honom och jag vet att han familj är lika så.
Jag är överlycklig för att det går så bra för min älskling och att han har kommit så långt. Han är en riktig soldat som kämpar för något som han verkligen vill ha. Inlägget blev visst lite långt men det gör inget. Jag hoppas att ni har haft en mysig helg och att dagen har varit skönt med solen som skiner stort över huvudet på oss. Ha det så bra allihopa. =)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0