Hemmafru ^^


Hej allihopa =D har ni saknat mig? hehe
Jag har inte kunde inte blogga igår för att jag var så trött efter jobbet pch datorn ändå var upptagen.
Men nu är jag här igen, woho! Jag står i köket och lagar mat och idag blir det Kyckling soppa á la Marilou.
Jag har inte riktigt recept, för att jag blandar alltid sånt som får min mun att dansa. =)
Mäster kock är jag, hemma i alla fall. Att jag gillar att laga mat har jag min mamma att tacka för att hon genom min uppväxt lagat så goda maträtter och att hon tillät mig kolla på när hon lagat mat. ^^
Tack så mycket mamma för att du lärde mig gilla matlagning. <3
I miss your cooking though! Du får komma hit mamma så du kan laga lite mat (A).
Ni som flyttat hemifrån, saknar inte ni eran mammas mat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: