Trött och seg


Hej på er!
Jag har inte riktigt kunnat blogga så mycket.
Jag är ju på jobbet på dagarna och när jag kommer hem så är jag oftast trött.
Idag har jag varit extra trött och det är för att det har varit så lugnt på jobbet.
Jag är en sån person som gillar att röra på mig när jag jobbar.
Idag har det inte varit en sån dag som jag vill att det ska vara, jag har stått, gått omkring, och gått till framsidan och baksidan och gått till köket och satt mig.
Så lugnt har det varit idag och man blir så rastlös av det.
Imorgon blir det hektisk för då har vi massa saker att göra och jag längtar redan, jag springer hellre omkring och är vaken och aktiv än att bara sitta halvsovande i väntan på att det ska hända något.
Hur vill ni ha det på jobbet/skolan?
Postat av: Lilly

i skolan imorgon blir det två prov och en inlämning "/. upp till bevis om jag har varit med under lektionerna och lärt mig något.. usch! känns redan ont i magen av all info man måste trycka in i sig "/

2010-02-23 @ 23:08:00
URL: http://lillynord.blogg.se/
Postat av: emma rönnqvist

vad jobbar du med??

2010-02-24 @ 17:19:31



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0