Deo som är bra/Perfekt? Tips!


Hej på er!
Jag vet att det var ett bra tag sen jag uppdaterade min blogg men jag har bara inte orkat så mycket efter jobbet, är alltid trött när jag kommer hem att jag bara tagit det lugnt.
Men jag är i alla fall här igen. ☺
Jag funderade på Deo som vrkligen fungerar för ens hud.
Jag har hittat den perfekta deon faktisk och är jätte glad över det.
Jag hade en sån problem med et innan och inget funkade verkligen, men sen snart 1 år tillbaka så har jag haft en deo hela tiden och den funkar verkligen perfekt.
Innan jag bytte till denna jag har nu så hade jag Nivea Pearl beauty som tydligen ska hålla i 24 h och då får man även torr skin. Men jag tycker inte att den riktigt funkat på mig, det var mer tvärtom när jag hade den.
Så jag bytte till Dove Ultimate (Go Fresh) och jag kan inte vara nöjdare med mitt beslut.
Den har en torr roll som inte klibbar när man använder den och den håller svettet på plats. ^^
Dessutom så luktar den helt underbart fräsch (Cucumber & Green Tea) och jag verkligen älskar lukten som håller i sig, då man känner sig fräsch hela dagen.
Så om ni inte riktigt hittat en bra deo till er själva så rekomenderar jag verkligen Dove Go Fresh för den håller sig till och med till dagen efter, och jag hittar inte på utan det är vad jag har upplevt. Bästa Deon någonsin och om de helt plötsligt inte säljer sånt längre så kommer jag bli galen!!! ^^

[En bild på den]

[Denna Deon slår alla Deo som finns!]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0