Huvudvärk =(

Hej på er alla.
Mår inget vidare just nu med huvudvärk på grund av att jag inte ätit något typ förutom en banan och två kakor på jobbet. Min kropp klarar inte av detta, men som tur är orkade jag ta mig till köket och laga lite mat just nu. TÄnkte på att killen säkert också vill ha mat efter hans träning. Idag har jag inte gjort så myckt alls förutom att ha varit på jobbet. De är så roliga och jag trivs där mer och mer, det känns som min tredje familj faktiskt. Min andra familj är ju såklart babys familia som jag verkligen bryr mig om. Men som sagt så har jag varit på jobbet sen kom hem och fick en matta av chefen sen åkte jag med baby ner till träningen och efter det så gick jag och handlade lite. Sitter nu hemma och ska snart äta tänkte jag g dag utan mat i magen "typ".
Hoppas att ni har haft en bra dag! =)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0