Svar


Hej igen!
Sitter hemma nu efter att ha varit med älskligen på hans träning. Jag tränade inte men jag kollade på som jag alltid gör och tycker att det är kul. Vill själv börja boxa eller bara träna det men det får vänta lite, man blir ju mer och mer sugen på att börja men jag väntar. Imorgon är det sista dagen på jobbet för den här veckan och då slutar jag 2, jag längtar nästan till jobbet nu bara för att få sluta så tidigt imorgon. ^^
Jag vet att jag är konstig men jag har aldrig slutat så tidigt sen jag började jobba, så det ska bli skönt att få gå tidigare imorgon.
Ni som vill veta något eller har en fråga, var snälla och skicka eran mail så mailar jag er och svarar på frågorna. =)

Jag ska snart lägga mig och sova, så ni får ha en forsatt trevlig kväll.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0