Bakar Bullar


Hej allihopa, jag ber om ursäkt för att jga inte kom tillbaka igår och för den sena uppdateringen.
Jag blev så trött igår efter all stänandet och tvättandet så jag orkade inte röra mig efter att jag satte mig i lugn och ro. Men nu är det en ny dag och nya tag, och jag håller på att baka bullar. Vill prova detta, jag är verkligen inte alls bra på att baka bröd. Jag är mer för bakelser men bröd har jag aldrig gjort provat på igen efter en gång då jag bakade tekakor. De blev väldigt hårda och torra men jag får hoppas att det går bra denna gången, man lär ju sig aldrig om man inte gör det liksom.
Sen senare ska söta Kristina komma hem till mig, spännande faktiskt. Hon blir den fösrta av tjejerna från klassen som kommer hem till mig.
Det ska bli jätte spännande faktiskt med allting just nu.
Men jag ska gå tillbaka till bakandet nu, så återkommer jag senare med en update av bullarna och kommer lägga ut bild på det om det blir lyckad.
Vi ses senare!

[Inte rätta bullarna men det kommer bilder på det sen ^^]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0