Marabou Sensation: Cookies & Cream

Morning Everybody!

Idag är man allt piggare än vanligt och känner mig inte alls trött.

Jag skulle egentligen skriva om den här chokladen för två dagar sen men det har inte riktigt blivit så.

Vad jag kan säga om den är MUUUMS! Verkligen den godaste Marabou chokladen jag någonsin ätit, den slår t.o.m. den nya chokladen Vinter Vit.

Den har en krämig smak och man känner lite av det knapriga cookies! Helt underbart är den! Denna rekomenderar jag verkligen att ni ska smaka/köpa!

Jag kan inte riktigt beskriva i ord hur god den är men den är min favorit Marabou Choklad. MUMS!

(Här har ni den goda Marabou Chokladen)

Postat av: Anonym

man dat looks gewd!! drooling ryt now lol

2011-05-16 @ 05:16:49
Postat av: ANSWER:

It is good!! Yumm yumm =)

2011-05-16 @ 10:09:28



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0