God morgon!

Good morning!

Har ni alla sovit gott? Hur är det för er som festade igår?

Själv så är det som vanligt, och det gillar man inte.

Jag kunde inte riktigt uppdatera igår för att vi kom hem så sent, vi hann inte ens städa igår som vi hade tänkt.

Men det var jätte kul på Master Of The Ring!

Vi åkte ju för att se hans kompis, och kompis ens första runda gick ju inte så bra men andra rundan vann han men ändå vann den andra kickbocaren.

Jag blev så arg för att de dömde helt fel men i sånt här så är det så.

Så jag var jätte arg efter hans sista match!!

Jag blev jätte nyfiken på Kickboxning och funderar på att börja.

Vad tycker ni? Ska jag börja?

[Där pilarna pekar, där var vi]

[Heden, det var en mysig dag]

[Vid Kompassen]

[Deras Halloween Dekoration]

[Ringen]




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0