Marabou Vinter Vit!

Hej igen!
Nu när vintern närmar sig så har vi fått en ny choklad smak, nämligen Marabou Vinter Vit!
Vem av er har smakat denna choklad?

Vad tyckte ni om Marabous första vita choklad?
Innan ni smakade på den, vad hade ni för förväntningar på smak från den?

Jag har själv smakat på den och jag gillar den jätte mycket!
Man känner även en smak av vanilj och det står på förpackningen att det är en "hint" av vaniljsmak.
Jag gillar den starkt och rekomenderar denna för de som inte smakat på den. Jag hann ta två bitar av och det var inte såna vanliga bitar som man får från de andra marabou chokladen utan de här bitar va som två såna bitar av en annan choklad combined. Innan jag visste ordet av det så var vit chokladen slut. Mina söta älskling hade ätit upp de. ^^



Det var två av de bilder jag tog innan den blev öppnad och uppäten av mig och älsklingen!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0