Sömnproblem

Hej alla pigga och glada!

Ännu en tidigt morgon för mig, jag känner verkligen att min kropp behöver få sova ut mer men min hjärna vill inte låta mig sova några extra timmar.

Nu har detta gått för långt och jag vet inte vad jag ska göra!!

Jag får komma på något sätt att hantera detta.

I alla fall så kommer jag ha fullt upp idag. Jag ska åka med killen när han ska träffa sin kompis, sen så ska jag städa hela lägenheten. Vad som händer efter det återstår att se, jag får se om jag hinner med något.

Vad ska ni göra idag?

Min vän ska på halloween party och ska klä ut sig till en känd person. Vad hon ska klä ut sig vill jag inte avslöja här och nu utan ska kolla med henne om hon vill ge mig en bild på henne senare.

 

(Hade jag haft barn hade jag klätt ut de så här)




(Så söta är de här barnen i deras utklädsel)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0