Sushi

Hej allihopa, ursäkta för den dåliga uppdateringen.
Men jag ska försöka bli bättre på det.

Igår så var jag ute med killen på en liten äventyr. Det var snnerligen jätte mysigt att gå ut och bara njuta av lördagen med honom. Först åkte vi till en marknad med hopp om att kunna hitta något, men det gjorde vi inte så vi åkte vidare till Backa Plan (Hissingen) i Göteborg. Vi bestämde oss för att åka till killens systers jobb för att hälsa på henne och även använda mitt presentkort som jag fick av hans syster. Blev inte riktig så och bortsett från det så hittade vi inget där heller. Så vi gick vidare till en Thai bufé för att båda var hungriga. Jag åt sushi för andra gången och denna gången njöt jag av hur god den var, första gången jag åt shushi var det inte alls gott. Det var goda blandade smaker i munnen på mig, jag kan inte få nog av sushi. Jag skulle inte säga nej till sushi alls om jag fick det nu!
Vi åkte vidare till IKEA och där köpte vi en ny tvbord! Jätte fint blev det nu i vardagsrummet.



Jag tog lite för mycket bufé så jag kunde inte äta upp allt, men sushin åt jag allt!
Vad tycker ni om sushi?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0