Världskulturmuseet


Idag har det verkligen varit en förvirrande dag. Från att gå upp på morgonen för att göra sig iordning sen så ska man till skolan, så sätter man sig på vagnen och och ser inte min vän som satt längst fram. Hon satte sig brevid mig utan att jag hann märka något. Helt sjukt att jag inte märkte henne alls! Jag måste titta noga nästa gång jag går på vagnen. ^^
Hon fick ett sms från en annan söt vän till mig om att vi inte hade lektion på morgonen på grund av att våran lärare hade tagit fel på tiden och detta var ju den dagen vi äntligen skulle få träffa henne, men nej då.
Så jag och min kompis beslutade oss för att åka hem igen och ta det lilla lugna, sen skulle vi träffas vid korsvägen för att gå till Världskulturmuseet.
Tiden kom sen var jag tvungen att åka dit för att träffa klassen för den lilla turen som våran sköna läraren hade anordnat för denna dag. Jag hade ju aldrig varit där men det var ju inte så roligt som jag kanske hade förväntat mig lite av. Det roligaste av allt va ju helt klart när jag och tjejerna tog bilder på oss på en sån photobooth, jag hade så kul. Men det var som att sitta i en bastu när man var där inne, okej vi var ju tre i den så det kan nog bidra till värmen.
Efter museet så tog jag och tjejerna vagnen till nordstan och där gick vi en stund, sen var vi tvugna att åka hem till oss.
Denna dag var rolig indeed!

Söta! <3

Mina söta vänner och jag <3

Söta Lais <3

Sötnosar

En aning suddig bild men det får gå.



I väntan på att det skulle börja.

Guiden.

Kimono Fusion!

Salen där vi fick se på en film.

Här pratade han om saker som mexikanska människor hade övergivit vid gränsen till USA.
Det var sorligt att höra det han sa om hur det hade kunnat gå till vid de tillfället.





Så söta är de här små figurerna.

The end.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0