HELG!

Hello!!! Im back again! Jag är äntligen tillbaka igen här på bloggen. Det har blivit så mycket jobb att jag inte hunnit eller haft orka till att gå in här på bloggen. Men nu är jag här igen och mycket har hänt sen jag försvann. ^^ Brorsan har tagit studenten, jag har kommit in i rutinerna på jobbet och lärt känna en massa folk vilket jag tycker är kul. Det har varit jätte fint väder här i Götene men dock så har det blivit lite mer gråare väder men det är fortfarande varmt och skönt ute, så klaga ska man absolut inte göra. =) Nu i helgen så har jag inte planerat något alls. Kanske ska gå hem till pappa vilket kommer att ta ett tag. Har ju ingen cykel men jag tänkte att jag skulle gå till honom och hämta brorsans cykel sen cykla hem med den hit till mamma. Vi får se hur vädret blir imorgon, men gå den långa biten till honom stör mig inte. Skriver imorgon hur jag ska göra och hur långt tid det tar om jag nu går dit. Natti natti på er! Puss =)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: