Äventyr!

Hello!

Idag blir det äventyr med min kärlek!
Det ska njutas av vädret till max, man måste passa på när det är så fint väder ute annars missar man så mycket!
Tänk om man skulle sola kanske? Hmmm.. Jag är ändå ganska brun som jag är hehe.. vi får se hur det blir.
Det var jätte kul att prata med min syssling igår genom FB. Hon är så söt och snäll så!
Jag planera att jag så snart som möjligt ska resa dit, om några år tänkte jag att då ska det flygas ända bort till Filippinerna! Träffa släkten, vännerna, njuta av maten och värmen. Jösses vad jag längtar nu!
Jag ska njuta av vädret här så länge, när den ändå är upp och skiner för oss! =D

Njut av vädret till fullo, och för er som solar, ta det lugnt och använd solkräm!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0