Lisebergs bilder!

Jag sov ganska okej i natt, jag såg att täcket hade hamnat lite fel men det var okej. Jag är fortfarande ganska trött men vaknar jag en gång så kan jag inte somna om igen hur mycket jag än försöker. I have a problem! ^^
Men nu ska ni få lite mer bilder från igår.
Sen ska jag städa och packa innan morgondagens resa.



Åkpass!


AtmosFear!


Denna åktur förstörde mitt smink men det gjorde inte så mycket! haha


Läskigt var det!


Usch, inte igen! ^^


Lisebergs Kaninen och konstapeln tog tjuvarna! hihi


Kållerado, jag blev blötast av oss som satt i den. haha


HangHai!


HangHai, den här attraktionen var skönt att åka! rekomenderar denna om dagen håller på att ta slut.


Slänggungorna!


Innan vi gungade iväg. hehe


Lustgården!

Fina Blommor!


Min största Kärlek!


Fint!


Lilla jag!
Mer bilder finns på facebook, så för er som har mig som vän där får se fler bilder!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0