LISEBERG!!!

Hej mina söta läsare!

Idag ska jag och älskligen till Liseberg! Wohooo vad jag längtar nu!!
Jag kan inte hålla mig nu hehe.. jag skrev att jag skulle skriva den 8 juni om varför jag var ledsen den dagen.
Jo det är för att den 8 juni så firar vi två år tillsammans men då kan jag ju inte p.g.a att jag redan ska börja jobba på tisdag. Men som tur är så bestämde vi oss för att fira det idag i stället, då ska vi ha en rolig och äventyrlig dag tillsammans. Jag är egentligen inte en sån som gillar att åka en massa saker men idag har jag gått med på att åka allt! Intressant och se hur det här slutar! haha..


Lite bilder från förra gången:


En massa Slush!


Mer Slush!


Ben & Jerrys! Mums!

Ha en awesome dag och glöm inte att NJUTA av vädret!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: