Makeover!

Heeeey!! Nu sitter jag här och kollar igenom foton som jag tog på mamma. Gjorde en makeover på henne fast bara ansikte och hår då... Det var skoj faktiskt!! Hon blev jätte fin och så ovanligt att se sin mamma sminkad när man aldrig ser henne i smink. =) Juste, när vi kom till Lidköping så försökte vi hitta saker till brorsans studentfest och vi hittade en del saker faktiskt. Så nu återstår maten som ska göra och lite andra detaljer. =) Det kommer att bli jätte skoj, jag kan dock inte vara med på hans student dag för att jag jobbar och det suger ju såklart men vad ska man göra. Sånt är livet ibland!! Jag hittade även en jätte fin sak som jag kommer att visa någon annan gång då jag får tid till det. =) Ni får ha det så bra så länge! See you tomorrow!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: