Tvätta!

Hej på er!

Idag blir det tvätt som gäller men som tur så är det inte så mycket tvätt.
Igår så njöt jag och killen av vädret! Det var så skönt och man fick den känslan av att sommaren verkligen var här, men skenet kan ju bedra. Men vi får hoppas att sommaren är här för att stanna!
Igår så tänkte vi att vi skulle åka hela vägen till stället vi ville till men i stället så prominerade vi nästan hela vägen.
Vi gick till en kolonilott, där har jag alltid varit nyfiken på att kika. Blev så avundsjuk på alla som planterade sina grönsaker och deras små stugor hehe.. jag vill med odla och ha en liten stuga. ^^
Kanske när jag och min kärlek flyttat till Australien i framtiden, just nu får jag nöja mig med balkongen!
Nu ska jag äta lite sen frukost efter det blit det tvättandet!
See you later!


Min kärlek (superman?)!


Thinker!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0