Äntligen hemma!

Jag och min Kärlek kom för en stund sen ifrån hammarkullenkarnevalen.
Idag var vädret ingen vidare eller i alla fall inte efter 3 tiden, det började regna efter att vi åkte från killens mama för att fira morsdag. Så sen dess så har det bara regnat, det var synd att vi inte hann vara i hammrkullen då det fortfarande var lite soligare.. men men så är det ibland, jag hoppas på att det blir soligare nästa år.
Nu ska vi väl bara sitta och mysa resten av denna söndag, låter som en bra ide med tanke på vädret ute.
Ha en fortsatt rolig, mysig eller tråkig söndag som man tycker ibland. ^^


Detta är de nagellacken som jag använde igår!
Isadora: Wide Brush, Base/Top Coat och Nail Whitener!
Det finns att köpa på Kicks eller på andra kosmetik butiker!
Armbandet fick jag av mina vänner på min födelsedag, den är så fin!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0