Äntligen hemma!

Heey!

Det blev ingen uppdatering imorse eftersom jag hade bråttom. Men nu sitter jag här hemma igen, och resan gick jättebra. Är jätte trött dock och känner mig sjuk men jag hoppas på att det ska gå över snart!
När jag väl kom hem så kollade jag till mina fina växter, guuuud vad glad jag blev. Jag såg en jordgubbe kvar och de andra jordgubbarna var tvungen att ätas upp så min älskade pojkvän åt de och det är jag glad över annars hade det varit slöseri med våra odlade jordgubbar. =D
Min citron träd hade fått mer blad än vad den hade förra veckan, och den andra citrus trädet hade fått fler blommor. Jag har fått massa bönor och sockerärtorna har det blivit av våra sockerärtor plantor. Tomaterna har växt sen förra veckan och mina smultron har blivit lite större. Jag är överlycklig!!!!
Men nu ska jag vila mig lite sen så ska jag ner till centrum och hem igen för att vila mig.




Bryt bönor!




Jordgubben!




Sockerärtor!!




Tomater! Som ni kanske ser så är tomaternas blad inte riktigt samma, den första bilden var från början Unknown planta men nu tror jag att det är tomat planta men det återstår att se.


Banan trädet har förökat sig en aning, två till små banan trän.


Citron träd! Svårt att ta hand om citronträd!


Smultronen, de är fortfarande små men de växer så det knakar.


Den andra citrus trädeet, Citrus Mitis!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0