Coconut Oil!

Hej på er!

Jag glömde helt och hållet att blogga om saken jag köpte till min mama, så jag tänkte att göra det nu.
Det jag köpte till henne var en cocos olja som man använder till håret, köpte det från The Body Shop igår.
Jag köte oljan själv när jag fyllde år eftersom jag ville ha serum till håret, för att mitt hår är ganska så sliten.
Så sist jag hälsade på mama så blev hon ivrig och ville också ha en själv så därför åkte jag in igår och köpte det till henne. Jag älskar denna produkt eftersom den gör så att håret får en glans och lyster och mitt hår känns även mycket tjockare än vad den va innan, dessutom så reparerar den!
Rekomenderar detta till alla som har samma problem som jag eller om ni vill ha lyster i håret!

Fick med mig ett exemplar av hårinpackning, vilket jag redan har så denna ger jag bort till min mama!

Här har ni det! OBS: Detta är av naturliga ämnen (inga kemikalier)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0