Dålig uppdatering!

Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen idag men direkt efter att jag vaknade så vart det att göra sig iordning sen iväg.. Vi åkte hem till mammas kompis Marita för grillning men vi hann inte riktigt med att grilla med de eftersom de redan hade börjat, de passade på innan börja regna men det spöregnade aldrig. Mama och min syster gick före mig för att jag var tvungen att fixa mitt hår och sminka mig. När jag väl kom fram så var jag så svettig av det kvavt värmen. Det var jätte varmt ute trots de gråa molnen (22 grader), dock underbart skönt! Vi åt massa gott sen så babbla vi om en massa saker och sen så kolla vi på smink. Det var så underbart att träffa dem igen, min andra familj är de, har kännt dem sen jag var liten. Det var jätte mysigt att vara där!
Nu är vi hemma och har äntligen planterat efter två dagar prat om det. ^^


Fick träffa den här sötnosen! Så söt hon är!!!


Hihi sötnosen!


Gullungen! =)


Antie!



Kristian, Antie, Grace och lilla Lennia!


Antie och Kristian



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0