Fruits & Hammarkullenkarnevalen!

Äntligen hemma från karnevalen!
Det har varit regn nu sen kl 13.. Usch för vädret!
Trots det tråkiga vädret så hade jag och mina vänner och en av vännernas son roligt, även killen och hans kompisar var där. Mys i högsta grad!!!
Vi såg inte hela tåget men det lilla vi såg dög sen så letade vi efter mat som absolut är en av de godaste "skräpmaten" som finns! LANGOS!! Det var så gott, jag minns fortfarande varenda tugga. =D
Efter maten så var tjejerna tvugna att åka hem så även jag drog mig hemåt. Men innan jag tog bussen upp så ville jag köpa med mig frukt, blev så sugen på det. Så jag gick till frukt och grönt och köpte med mig banan, apelsin och jordgubbar. Ska sitta här nu och mumsa i mig en massa frukt och kolla på en film. Eftersom min Kärlek inte är hemma så får jag väl ha min egen lilla myskväll. =)

Dagens bilder från Hammarkullenkarnevalen!!
























MIN LANGOS!!


Gummans Langos! =)


Enjoy watching the pictures everybody!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0