Sjukling!

Hej på er!

Jag orkade inte uppdatera igår, jag mådde så dåligt och orkade inte riktigt göra så mycket.
Jag mår fortfarande dåligt och imorgon är det Hammarkullenkarnevalen.. Usch för att vara sjuk nu innan dess!
Men jag kommer att vara hemma idag och verkligen försöka bli frisk till imorgon, jag vill gärna gå men jag hoppas att det blir finare väder imorgon än regn som det står på vädret.
Annars får jag väl fara omkring med mina stora paraply vilket ser ut som en parasoll, så om det regnar imorgon så kommer den att vara ganska användbar. Men jag hoppas förfullt att jag kommer må bättre imorgon och att vädret kommer att vara ganska hyfsat fint, soligt och molnigt så länge det inte regnar. HOPPAS PÅ DETTA!! =)


Gårdagens bild då jag inväntade tåget till Gbg!
Ser inte så glad ut, men jag var så trött och var redan små sjuk här.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0