Det var länge sen!

Hejsan! Det var ett tag sen jag var inne här och uppdaterade. Jag är nu här igen och kikar in för en uppdatering om vad som hänt. Idag är jag tillbaka i Göteborg igen och har nu även gått tillbaka till mitt gamla jobb. Mycket har hänt sedan sist och jag delar gärna med mig om det som hänt. Efter min sista dag på Arla så åkte jag ifrån G-town och vidare till Götborg för att sedan åka vidare till Kreta! Jag och min kärlek hade bokat biljetter och det var dags att åka. Jag hann vara hemma en och en halv dag sen så var vi äntligen på flyget till Kreta! We were so excited!! Det värsta av allt var när planet lyfte, men det blev okej sen. När vi väl kom till Heraklion så blev vi överväldigade av värmen. När vi kom till flygterminalen så lät det som att en olycka hade skett eftersom kvinnan i högtalaren pratade så snabbt, gnälligt och högt! Så det var en ovanligt framkomst. ^^ Därifrån så hände det ett par äventyr. Berättar lite mer senare, här nedan kan ni se när vi landat i Heraklion (Irkaklion).


Fint väder och värme, bättre kunde man inte önska sig!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: